Misja spółki
Nadrzędnym celem Uzdrowiska Szczawno-Jedlina jest świadczenie usług medycznych oraz hotelowych na wysokim poziomie, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami gości, pacjentów i kuracjuszy, zapewniając im miłą i życzliwą atmosferę pobytu sprzyjającą wypoczynkowi i szybkiemu powrotowi do zdrowia, a personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pracy. Aby osiągnąć ten cel, opracowano i wdrożono System Zarządzania Jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001:2015.
Wdrożony system obejmuje działalność firmy, która prowadzona jest w oparciu o misję Uzdrowiska Szczawno-Jedlina, czyli jak najlepsze wykorzystywanie naturalnych surowców leczniczych, wiedzy i umiejętności całego personelu w celu poprawy zdrowia i jakości życia wszystkich kuracjuszy i gości korzystających z naszych usług w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, rehabilitacji leczniczej, społecznej i zawodowej, profilaktyki i wypoczynku oraz propagowania zdrowego stylu życia. Cele stojące przed Spółką w zakresie zarządzania jakością są realizowane poprzez:
- zapewnienie profesjonalnej opieki w zakresie przywracania i umacniania stanu zdrowia kuracjuszy i pacjentów poprzez podnoszenie standardów i rozszerzanie zakresu świadczonych usług, oraz podwyższanie wiedzy, umiejętności zawodowych i zaangażowania pracowników,
- poprawę komfortu warunków bytowych gości i kuracjuszy, oraz warunków pracy personelu, poprzez systematyczne prace remontowe i modernizacyjne,
- dążenie do zwiększenia konkurencyjności oraz ugruntowania pozycji uzdrowiska na rynku usług medycznych,
- pełne wykorzystanie unikalnych walorów klimatycznych i geograficznych uzdrowiska oraz zasobów mineralnych wód leczniczych i innych naturalnych surowców leczniczych.